Mina sista dagar i coachkursen var magiska på många vis trots en blixtrande huvudvärk som inte ville ge sig. Saker faller på plats och insikter likaså men det kommer att ta ett tag att landa och göra det greppbart. Tur att avslutningen och diplomeringen ligger en månad framåt i tiden.
Den här kursen är det mest fantastiska jag har gjort på väldigt länge och mina kursledare är magiska och inspirerande. Min inre röst gör sig påmind och talar om för mig att jag är på rätt väg och min livskraft exploderar inom mig likt ett stjärnströssel från ett fyrverkeri.
Men nu är det dags för prickig muffinslycka och vilsam kväll. Må stjärnorna tindra över er alla på livets stig.