söndag 27 september 2009

Vida gästbloggar hos mamma Melissa...

... och här kan ni läsa mitt gästbloggsinlägg.

Mamma Melissa har tidigare skrivit ett fantastiskt gästbloggsinlägg i min blogg och nu var det min tur att blogga hos henne i hennes fina blogg. Vi skriver båda om livsryggsäckar. Vad har ni fyllt era med?

Andra eminenta gästbloggare hittar ni i spalten till höger där ni även hittar mina tidigare gästbloggsinlägg hos visa vägen och enbart.

Önskar er alla en fin söndag och många löv att hoppa i.

4 kommentarer:

  1. Som jag skrev under inlägget hos MammaMelissa, tror jag att man genom att dela med sig och öppna sin ryggsäck kan man många gånger också lätta bördan genom att bära den tillsammans med någon annan. I min ryggsäck har jag många tunga stenar men också mjuka fjädrar som de vilar på och som inte gör den så tung.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig en alldeles underbar ny vecka! Kramar...

    SvaraRadera
  3. Ser att du också är vän med Kreativ Insikt!
    Å här fanns många tankar jag gillade.
    Hoppa i löv...ska jag nog göra nån dag. Eller hoppa och hoppa. Än så långe orkar jag nog bara sitta i dom:-)

    SvaraRadera
  4. Ellinor: Jag tror definitivt som du. Klokt skrivet.

    Gisan: Tack detsamma!

    Me: Välkommen hit.Tack så mycket. Att sitta i löv ska inte underskattas heller.

    Varm kram från Vida

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen