torsdag 15 oktober 2015

Mot Seychellerna..


... om det är hälften så vackert som på bilderna så är det väldigt vackert.

Det ska bli underbart att efter hektiska dagar logga ut, varva ner och uppleva nytt. Ja, jag loggar ju inte ut helt, det finns fortfarande plugg som ska göras men det blir lite lugnare nu. Så jag får läsa filosofiska texter på stranden och känna sand mellan tårna. Sitter just nu på Arlanda, incheckad och klar och med ett lugn inom mig och utan några direkta planer på vad jag kommer göra på Seychellerna. Det tar jag när jag landat. Jag kommer bo hos en bekant som är från Seychellerna även om hon numera bor i Sverige så jag tror att jag kommer att få uppleva mer än jag gjort om jag hade varit där som turist. Nu är det dags att borda planet. Äventyret väntar och vi hörs snart igen.

6 kommentarer:

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen