lördag 31 december 2016

Jag får ett själsligt ledord..

..  inför det nya året från fantastiska Aryel.Ordet jag får inför året är klarsynthet.

Klarsynthet
Just nu ”ser” det lite luddigt ut runt dig. En fas som tjänar sitt syfte och ger dig möjligheterna att komma ut ur skuggorna av något som varit och som du nu lämnar bakom dig. Sen kommer det att klarna på flera plan.

Hon hade inte kunnat pricka mer rätt, det känns luddigt på vissa plan och jag vet att jag är på rätt väg men vissa saker är som höljda i dimma. Då känns det skönt att det kommer att komma klarhet ur det. I en tidigare konversation med Aryel fick jag frågan, vilka delar av dig används inte fullt ut just nu? Jag har funderat en del kring den frågan och funnit svaret till viss del, och resten kommer nog i klarheten. På måndag börjar ett nytt arbete. Oavsett klarhet ännu så är den finaste gåvan det här året mötet med världens finaste stjärnströsslare, det är magi när man minst anar.

2016 bjuder upp till sista dansen för året och jag önskar er det vackraste av nyår och att ni får allt det ni någonsin önskat under 2017. Vilket eller vilja ledord vill du ta med dig in i nya året? Vad vill du lämna bakom dig? 




4 kommentarer:

  1. Så fint att få ta del av var ditt Själsliga ledord landade! Det är väldigt spännande att följa dig och se dig berika världen!

    Tack för dina ord och länken! ��
    Aryel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fining, jag vill berika den på bästa sätt både för mig själv och andra. Varmaste nyårskramen från Liv

      Radera
  2. Ja nu börjar ett nytt spännande år med nytt jobb. Jag är säker på att detta år blir fantastiskt för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbarling <3. Så glad för dina peppord. Hoppas vi ses snart. Kramar från Liv

      Radera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen