fredag 2 december 2016

När man kommer hem..


... och finner årets första julkort på hallgolvet och det är alldeles, alldeles underbart.

Jag som just handlat bakningstillbehör till enhörningspepparkakorna och så kommer ett färgglatt julkort med enhörningstema. Det är vardagsmagi och gör mig glad. December har börjat så bra, med en vacker herr gran, flera adventskalendrar och en julekänsla. Att jag dessutom vet att jag ska till Gällivare över jul gör mig ännu gladare. Där hör jag hemma på jul och det ska bli så mysigt att sitta i mormor och morfars kök och blicka ut över Dundret.

Enhörningslycka från en bloggvän, med glada färger som gör mig glad. Det är en bra start på helgen som skapar glitter och stjärnströssel i mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen