onsdag 27 juni 2018

Jag beställer armband...



... från the wildflower gathering och får följande vackra text på deras visitkort:
we believe:
in purpose over perfection.
that life is messy and beautifu.
that your worth is immeasurable.
that the stories carried under your wing matter.

WOW! Vilket underbart statement. Älskar varje ord, det är sådant som gör mig glad. Att jag numera har armband som påminner mig om att lita på min väg, att dagdrömma, "jaga" glädje, njuta och fira gör inte saken sämre. Sen sist men inte minst "att behålla det som får mitt hjärta att gnistra".

Inte konstigt att jag fastnade för smyckena, jag älskar att bära symboler för det jag tror på i livet. Precis som att fånga vilda blommor. Vackert.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen