onsdag 28 maj 2008

Tro på att isen håller



"Möjligheter kommer när du vågar dig ut på den okända isen med fullt förtroende för att isen kommer att hålla. Du är på rätt väg, när du tror att du är på rätt väg."


De här raderna läste jag nyss då jag gick igenom dagens mailskörd. Det är ett dagligt motivationsmail från Daniel Wennermark Rosell som jag prenumererar på (via tidningen Levas hemsida). Det här var precis vad jag behövde höra just idag då det finns en viss oro inför framtid och vad som kommer att hända. Inte enbart oro utan snarare skräckblandad förtjusning men det varierar ju lite dag för dag.. Men nu ska jag gå genom dagen och tro på att isen håller! Keep on walking in other words!

3 kommentarer:

  1. åh härlig bild. jag sparar dina bloginlägg att läsa när jag vill ha lite ro. du har en så fin blogg, liv.

    SvaraRadera
  2. Tack Ylva... det ska jag bära med mig, värmer i hela hjärtat!

    /Vida

    SvaraRadera
  3. isen kommer bära hela vägen vännen, det är jag övertygad om! tråkigt att du inte kunde vara med ikväll på middagen, men snart igen!!
    kram kram

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen