fredag 12 mars 2010

Sunshine blog award..

.. har kommit på en solstråle från de skönaste av bloggare nämligen Chissra och Emma... Tack söta, det värmde ända in i själen...

Här är reglerna för att mottaga denna Award
The sunshine blog award is awwarded to bloggers whose positivity and creat ivity inspire others in the blogworld. The rules for accepting the award are
1. Put the logo in your blog or whitin your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees whith in your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Save the love link to the person from whom you reciewed this award


Jag brukar inte vara så noga medregler så ni gör hur ni vill.. många som jag vill ge den har redan fått den men solskensbloggarna som får den är:
Lycka kan vara en ton
Ex Amino
Lady Thirty
Vardagspussel
Så kom solen

Solsken är till för att spridas men ni väljer själva i vilken form.. men till er alla vill jag sjunga raderna Sunshine for you, sunshine for you 'cause I adore you som Eskobar brukar sjunga, vet ni vad eftersom jag redan struntat i reglerna så spelar jag Someone New för er.


3 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig. Du är verkligen en liten solstråle.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh...tack söta snälla du! Det gjorde min fredagkväll här hemma i soffan...
    Du är en sann inspiration för mig, och det vet du. Solen själv.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. tack så väldans mycket sötaste du!
    det värmer in i hjärtat :D

    massvis med kramar till dig!

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen