måndag 31 oktober 2011

Bus eller godis?

Vet du vad? Jag tror jag väljer båda.

Det busas för lite och jag behöver nog lite godis i magen. Fast på sitt vis har jag ju fyllt dagen med livsgodis som styrketräning, fina mail från vänner, ett samtal med min finaste vän som bär mitt lilla gudbarnsmirakel inom sig och sen en promenad bland vackra löv. Men det är ändå inte som godis och det är definitivt inte så busigt just nu. Dags att ta sig i kragen tror jag, så länge dricker jag polkagristhe.. det är i alla fall lite godis.

Till er alla oavsett om ni busar, äter godis eller försöker laga upp pumpan som blev över önskar jag er en fin Halloweendag.



(bilden är från en Iphone-app)

6 kommentarer:

  1. Tack så mycket. Jo armbandet är till salu. Polkagris te lät spännande för en "teoman" som mig

    SvaraRadera
  2. Vaniljte gjorde mig sällskap i kväll! :) lite piggare är jag allt och skickar lite varma goa kramar tillbaks till dig!
    Ha en fin kväll! kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Låter som en alldeles utmärkt Halloween och jag håller med dig om att vi alla nog skulle behöva lite mer bus i våra liv. :)

    Ha en fortsatt fin kväll du rara!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Nej precis varför välja när man kan få båda?

    LOVE

    SvaraRadera
  5. Hej! Irriterande att det uppdateras ett inlägg som heter Grattis till vinsten...men som inte finns? Eller är det kanske lösenordsskyddat?

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen