onsdag 12 oktober 2011

Leksandsthé värmer den krispiga höstkvällen..

... och även mig.

En gåva fylld med värme från pedagogiska mamman med ett smycke från Lilla Lisa design med texten "Lev din dröm" och även Leksandsblandning. Igår fick jag en annan värmande present från en vän, halvvantar i rött stickade med omsorg och burna idag med stolthet då jag och löven lös ikapp.


Hösten omfamnar mig med sin skönhet, skirhet och sina tvära kast. Jag och den härligaste av kollegor börjar spontant sjunga "singing in the rain" och dansa när sirliga droppar faller och pudrar oss mitt i solskenet. Det finns så mycket att älska med hösten, mycket att älska med livet men framför allt älskar jag de personer som finns i mitt liv. Den värme de väcker oavsett årstid och väder kan värma mig de kallaste av stunder.

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt varmt höstinlägg! Jag kan se framför mig hur du dansar i regnet :-) Kramar...

    SvaraRadera
  2. Hösthärliga rader att smittas av. Din energi är enastående Vida och jag är så tacksam att du finns
    kramar
    Emma

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen