torsdag 20 april 2017

Inleder dagen med dans..

.... och vandrar sedan under rosa himlar. Fångar det vackra i själen istället för med skärpa precis som jag försöker leva livet med passion istället för perfektion.

Det är vackert när körsbärsträden fäller ut sina valv över oss och skapar nya himlar för en stund. Lyfta blickar och med öppna hjärtan fångas vi. Förgängligt, sällsamt vackert och till för alla och envar.

Från fjärran land anländer en vän, samma som för några år sedan köpte skor med körsbärsblom att pryda mina steg i livet. Tillsammans med mina vänner njuter jag det vackra oavsett för de får min själ att blomstra och tillsammans skapar vi nya himlavalv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen