onsdag 4 november 2015

Nu far jag vidare..


... efter en knapp vecka nästan på minuten.

Vilken härlig vecka det varit med stjärnströsslarvänner, dansfest, pluggerier och att njuta känslan av att sparka i löv och andas klar luft. Det har varit skönt att vara i en hemtam miljö innan jag åker till ett land som är så olikt mitt. Väskan är fylld av såväl kurslitteratur som romaner som jag ser fram emot att läsa. En ny resa tar sin början och parallellt så reser jag i inre världar och med drömmande blick. Till alla som är med på färden, ett stort tack från mitt hjärta, ni är ovärderliga.




6 kommentarer:

  1. du vet att vi väntar på att få läsa om dina upplevelser :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att nån väntar och vill läsa, det känns tryggt. Kramar

      Radera
  2. Fina du! Lycka till på färden!
    Stor kram M.E

    SvaraRadera
  3. Hej min fina fina vän
    Nu har jag läst ifatt mig lite här på din blogg. Tagit del av ditt vilda resehjärta. Känner tacksamhet f¨ör att jag får ta del av
    Önskar dig all glädje och utveckling på din nästa resa till indien
    stor kraam
    Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fining <3. Det vilda resehjärtat och delen av mig som behöver tid för reflektion är så nöjd. Massa kramar från Liv

      Radera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen