onsdag 1 augusti 2018

Rosenhill får fyra av fem..



.... chilliga hängmattor av oss när vi besökte det idag.

Rosenhill är som ett chillarställe för själen och luftiga möten... och med gott fika på det. Man kan plocka sin egen bukett och betala i pris per hekto, man kan även handla allehanda grönsaker och andra saker i deras butik.


Själv slår jag mig ner en stund i en av deras hängstolar som direkt blir en plats för harmoni. Jag ser flera klätterträd men med tidsbrist får jag komma tillbaka en annan dag för att njuta deras sällskap.

Efter en fika på verandan och med en längtansfull blick mot det lilla trähuset man kan bo i över natten så far vi åter mot staden.. men med en bättre känsla i hjärtat än när vi kom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen