onsdag 14 oktober 2009

Bidrag 174 i Melodifestivalens webbjoker...

... är min lillebror delaktig i att ha skrivit och spelat in. Låten heter: "When love hits you".

Som stolt storasyster så kan jag ju inte låta bli att sprida denna fina låt vidare och om ni gillar det ni hör så kan ni spendera mindre än 5 kr på att rösta på den genom att göra såhär:

Röstning sker via sms. Framför varje bidrag hittar du ett tresiffrigt nummer, (174 i det här fallet). Skriv in de tre siffrorna och skicka till 72470. Varje sms kostar 3,60 kr + ev trafikavgift. Observera att det tresiffriga numret ska skrivas i en följd utan mellanslag och utan parenteser. Numret ska skrivas med siffror, inte bokstäver.

Här virvlade snön idag bland färgglada löv under några minuter innan den försvann lika snabbt som den kom. Jag virvlar vidare i livet medan jag nynnar på "when love hits you".

12 kommentarer:

  1. Hej Liv! Bra att du gör reklam:) Men jag tror att du måste ta bort filmen från inlägget. Den får bara visas på svt's hemsida. Annars kan det bli diskning. Kram

    SvaraRadera
  2. Fin låt som kräver att jag lyssnar några gånger till. Jag vill ju gärna liksom "lyssna in mig" på låtar och känna dom med hela kroppen innan jag gör ett seriöst uttalande...men första intrycket var att det var en kanonfin låt.
    kramar
    Emma

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du har all rätt att känna dig stolt! "Riktigt bra" tyckte jag, och Carolina tyckte "skithäftig"... !

    Varm kram...

    SvaraRadera
  4. Mysig!

    jag mailar dig närmare info om turen upp.

    Ha en underbar fredag. De har lovat snö och jag spanar med jämna mellanrum mot himlen och längtar.

    SvaraRadera
  5. Men vad kul! Och vad bra:)
    Stor kram Lallis

    SvaraRadera
  6. Annica: Visst är den!

    Viktor: Har nu kollat och det är lagligt och du riskerar inte diskning!

    Livskrafter: Håller med, man vill ju lyssna in låtar.. och jag är ju garanterat partisk men jag gillar den skarpt :)

    Elisabeth: Tack och bock!

    Maria: Kul!!

    Lallis: Visst är den!

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastiskt vacker låt. Hoppas verkligen att den tar sig vidare till final för det är sådant här jag gillar att lyssna på :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. jättefin låt!
    hoppas att det går bra för bror :D

    kramelikram

    SvaraRadera
  9. Lite frys på armarna gav den mig :)
    Då håller vi tummarna :)!!

    SvaraRadera
  10. Fin låt och duktig sångerska! jag röstar direkt:-)

    Kramar och lycka till!

    Anna

    SvaraRadera
  11. Helt okej låt, men bäst i dalarna är killen i hatten, eller everyword you say

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen