lördag 24 oktober 2009

Under en Skottlandsresa...

.. så stötte jag för första gången på Edward Monktons produkter och blev blixtförälskad i hans bilder.

Det är en kärlek som håller i sig och vänner som vet detta har bidragit genom att köpa kort, väska och böcker när de befunnit sig i England. Igår meddelade han att han släpper vissa av sina bilder för fri spridning och att han dessutom gjort en liten film på boken "The pig of happiness".

Saker man tycker om ska man sprida vidare tänker jag så nu gör jag det. I övrigt så känner jag mig som på bilden ovan och har just nu ingen större blogginspiration men den slår ofta till när jag minst anar men för att kanske sätta fart på den så undrar jag om ni har några önskemål vad jag ska skriva om?

9 kommentarer:

  1. Har precis som du ingen inspiration till bloggandet längre. Jag har funderat lite på om det inte är en naturlig vändning i livet som gör detta. När vissa saker faller på plats så försvinner behovet av något annat.

    SvaraRadera
  2. Tappade lite blogginspiration då jag vet att jag är bevakad av flera personer jag inte vill vara bevakad av... men egentligen ska jag inte bry mig, bara skriva på precis som vanligt.

    SvaraRadera
  3. Glädje gick rätt igenom skärmen och vidare här till mig.
    Tack ska du ha!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det där med att blogginspirationen svänger lite upp och ner...jag känner likadant. Jag älskar nästan allt du skriver om och får massor av inspiration..
    kram'Emma

    SvaraRadera
  5. Skrivandet går i perioder. Låt känslan komma när det känns rätt. Inget tvång. Dina ord är bäst när du bestämmer själv tror jag. Det är underbart att få följa dina ordresor. Kramar...

    SvaraRadera
  6. Jag vill väldigt gärna läsa mer om din barndom, typ som de inläggen du haft om dina upplevelser i färgboden.
    Coaching är också väldigt intressant att läsa om.

    SvaraRadera
  7. ingen prestation kära du! kram K

    SvaraRadera
  8. Tänkte skriva någe längre tänk nu, men jag känner att tänketankarna går på sparlåga ikväll... men "the pig of hapiness" var verkligen tänkvärd och bra. Med ett förändrat tänkesätt så skulle vi kunna förändra mycket i världen... kan jag bara hålla med den lyckliga grisen om!

    Varm kram... som alltid!

    SvaraRadera
  9. Vilken gullig film :) Jag hade inte hört talas om Monkton innan. Bra att du delade med dig :)
    Nä ibland har man inget att säga liksom och andra dagar bubblar det över...

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen