tisdag 10 juni 2014

Mina lyckliga och glada stunder..

.


... har jag bestämt mig att fånga i minst 100 dagar via utmaningen www.100happydays.com vilket gör att jag varje dag letar reda på nåt som skapar just det i mig oavsett hur dagen är i övrigt. 

När jag läser Emmas blogg och finner hennes inlägg över inspiratörer där min blogg nämns så blir jag så himla glad så jag klipper ur citatet och sparar det som en bild för det var sannerligen dagens happy moment. När jag började utmaningen tänkte jag lägga upp bilderna här med lite jämna mellanrum men jag insåg att det är ofta vänner på dem och de kanske inte vill att jag ska publicera bilder på dem men det är en rolig utmaning tycker jag. Det är de små stunderna och inte de stora som utgör livet ofta för mig, en stund med en vän, en kopp the när man kommer hem eller snällord från någon jag respekterar. Det finns något fint i varje dag om så bara att krypa ner i sin egen säng efter en omtumlande dag. 

2 kommentarer:

  1. Jag har läst om den där utmaningen och den känns kul tycker jag. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker faktiskt den är jättekul.. så härligt att leta en fin stund..
      Kramen

      Radera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen