onsdag 25 februari 2009

En modern fakir....

... kanske är Vidas alternativa titel numera.

Nu har nämligen min spikmatta kommit. Skärmflygaren var nog lite besviken när han insåg att spikarna var i plast. Han hade tänkt sig den traditionella sorten i trä och med riktiga spikar. Men så galen är inte ens jag.

Hur kan det komma sig att jag beställt en spikmatta? Jo, för att så många i min omgivning börjat prata om den.. så nu får vi se vad min åsikt blir. Bra för blodcirkulationen är det garanterat för det känns direkt. Men som fakir måste man vara noga med sina prylar så jag får återkomma med omdömet längre fram...

Nu är det dags att sova. Men inte på mattan om ni trodde det, så mycket fakir har jag inte blivit.. ÄN!

11 kommentarer:

  1. livet är spännande! grattis till spikmatta det är underbart! vilsamt om man gör det regelbundet..kram K

    SvaraRadera
  2. Denna har också blivit fakir. Har märkt att jag sover så gott om jag ligger på mattan tio minuter innan läggdax.

    SvaraRadera
  3. Jag hen en vän som andvänder mattan varje dag och hon är hur nöjd som helst faktiskt...Jag är nog presonligen lite mer restriktiv...eller feg kanske vad vet jag
    Hoppas det går hur bra som helst på ditt nya jobb
    kramar och ljus till dig
    Emma

    SvaraRadera
  4. Spännande. Då får du berätta sedan vad du tycker:)
    kram Lallis

    SvaraRadera
  5. Jag har hört om folk som faktiskt HAR somnat på en sådan matta... Så säg inte för mycket. :-) Avspänningen går djupt, enligt min erfarenhet.

    Kram
    Svante

    SvaraRadera
  6. Mamma somnar på sin som hon fick av mig i julklapp. Jag tror jag måste införskaffa en egen jag med.

    KRAM från Eva

    SvaraRadera
  7. Också hört mkt positivt om denna matta. Men jag föreställde mig också tolvtums spikar.

    SvaraRadera
  8. ska bli spännande att få höra vad du tycker om din spikmatta :)

    kramelikram

    SvaraRadera
  9. Spännande! Min kompis har också köpt en och hon säger att den är jättebra. Har prövat hennes. Låter lite läskigt när man säger spikmatta men så vass är den ju inte.

    SvaraRadera
  10. Åh en sån där skulle jag vilja ha......skulle passa mig som Handsken.....
    Ha en bra helg!! Snart får vi ses!!
    Kram Kram
    Anki

    SvaraRadera
  11. haha...jaja vänta du bara..själv sover jag ofta och gärna på den...somnar oftast in..ska bli spännande att höra vad du tycker när du kört den ett tag :) varma kramar!

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen