fredag 19 september 2008

Kreativ utmärkelse x 3

.. har jag fått av Chissra, Nina och Livskrafter. Jag blir så varm i hjärtat när jag får utmärkelser. Tack snälla ni! Ni är alla värda den tillbaka.

De kreativa bloggare som jag lämnar den vidare till blir:
Vildaella
Di Queen
Lantliv i lägenhet
Kvistashuset
Vindens melodi
M/S Vågspel
Malve
Marias betraktelser
Lullun
Vardagspussel
Enbart

Jag hoppas ni tar emot den. Sen väljer ni själv vem ni skickar den vidare till och om ni skickar vidare den.

3 kommentarer:

  1. Man tackar och bugar. Var själv här för att läsa lite ikapp mig; har tyvär haft 0 tid till bloggar senaste tiden. Men nu har jag ju iaf varit här och sett din utmärkelse. Och grattis till dig själv! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tackar för utmärkelsen eller om det nu var tre jag fick eftersom du hade tre. Tack, tack tack säger jag för säkerhets skull.

    SvaraRadera
  3. oj, och tackar :) vad roligt!Kram kram!

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen