onsdag 22 juli 2009

En skattkista...

...fylld med gästbloggsinlägg kommer snart att öppnas här på bloggen.

Det finns ju så många härliga bloggar därute och det är verkligen något som förgyller min vardag att läsa andras bloggar och nu skulle jag vilja få dela denna skatt med er. Därför har jag frågat några av de bloggar jag läser om de vill skriva ett inlägg till mig. Lite då och då kommer denna glimmande bloggskatt att visas i form av gästbloggsinlägg.. HÄRLIGT!

Själv har jag gästbloggat två gånger och tycker det är oerhört spännande att sätta avtryck på någon annans blogg. K gästbloggade hos mig för ett tag sedan och det var oerhört spännande.

Om ni vill gästblogga så skriv en rad (eller maila ) när inlägget är klart så återkommer jag med min mail så ni kan skicka det. Detta är ett stående erbjudande så när inspirationen faller på även om det ligger långt fram i tiden så kan ni fortfarande göra det. Ni behöver inte ha någon blogg själva för att göra det utan kan gästblogga ändå.

Tänk er.. the adventure of lifes alldeles egna skattkista fylld med glimmande inlägg.

2 kommentarer:

  1. Finfin och så spännande idé! :)
    Tack för dina lyckönskningar, och svaret på din förfrågan är SJÄLVKLART ja! Ska bli jättekul! Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jadå, jag kan gästblogga hos dig :)

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen