fredag 7 november 2008

Tacos och julmust..

.. får avsluta en vecka med tidiga mornar och en del sena kvällar.

Min yngsta bror och hans superhärliga flickvän är på besök och det känns skönt att ha en kväll hemma i deras sällskap. Lyxigt när man inte har dem nära i vardagen. Imorgon kommer ytterligare en älskad syster på besök.Tror nog att Alma har ett litet finger med i spelet när det gäller alla familjemedlemmar som dyker upp här i Stockholm.

Men just idag så får jag mysa med dem och det är verkligen vardagslyx så nu ska jag krypa upp i soffan och avsluta dagen med glass, the och film och sen ska jag sova gott. Imorgon väntar nya äventyr.


2 kommentarer:

  1. Låter verkligen som riktigt vardagslyx :)och för övrigt är jag galet förtjust i julmust...nästintill beroende kan mna nog kalla mig hihi
    Var rädd om dig
    kramisar
    Emma

    SvaraRadera
  2. ja, kan hålla med om att det är lyx med sina nära och kära hos sig. Tyvärr jag har inga syskon som du, har halvsyskon som jag aldrig mött. Trist..men jag har vänner :) många varma fina vänner..dom är också värdefulla ju :) ha en skön söndag! Varm kram

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen