torsdag 3 juni 2010

Rosa är verkligen en färg som jag gillar....

... så när Mindi ordnade en rosa swapp anmälde jag mig direkt.

Jag älskar verkligen överraskningar och när mitt paket från Camilla hämtades ut på Myrans livs så kunde jag inte ta mig hem snabbt nog. Ett rosa paket fyllt med badbomb, doftljus och dukhängen i form av fjärilar har verkligen kommit till rätt ägare . Sen var det också en liten busig godistvål som gömt sig så jag inte hittade den först men den finns inte med på bilden.

Jag blir som ett barn när det kommer till presenter både av att ge och få dem. Tack underbara Camilla för att du spred rosa överraskningsglans i mitt liv en alldeles vanlig dag i juni.

5 kommentarer:

  1. Hmm, missade du den lilla tvålen eller missade jag den? Den såg ut som en godis bit, hoppas du fick den också...
    Kul att du blev glad för det andra sakerna i allafall.
    Jag hoppas mitt paket har dukt upp i brevlådan i dag när jag kommer hem från jobbet så jag också kan visa vad jag fått.

    Ha en trevlig helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Så fina saker. :)))
    Visst är det mysigt att få göra en vanlig dag lite extra rolig. :)

    Kram MINDI

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt tema för en swap. Rosa är verkligen en färg man blir glad av.
    Hoppas att du har en fin helg!
    Kram

    PS! Jag flyttar till Paris i höst

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen