söndag 8 augusti 2010

Sammanställning av Juli 2010

Juli kändes som en månad som kom och gick med en herans fart. Det här är alla fall vad som hände:

* Jag köpte äntligen en Iphone

* Jag träffade min storasyster och hennes fantastiska familj för andra gången i mitt liv. Underbart möte.

* Jag var på parkteater och såg den fantastiska föreställningen Mr Tourette, rekommenderas varmt till alla.

* Sommaren kom sannerligen till Stockholm med tropiska nätter och dagar ibland med en temperatur på över 30 grader.

* En dröm gick i uppfyllelse då jag kom iväg på danslägret Herräng och bara hade roligt en hel vecka. Lekfull, dannsfylld och alldeles, alldeles underbar.

* Jag fick feber när jag kom hem och låg helt däckad i några dagar.

*Bästaste vännen från Göteborg och hennes hund E kom på efterlängtat besök.


1 kommentar:

  1. Tropiska nätter, dans tills hela själen blommar, systerträffar och bästa vänner från Götet låter hur lovely som helst. Iphone och feber däremot är väl lite mindre nice enligt mig men livet har ju många nyanser och det är DET som skapar livskonstverk
    Ha en fin måndag kram'Emma

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen