tisdag 30 juni 2009

Din blogg är charmig...

... heter den fina utmärkelsen jag får från Helena med orden för underbara funderingar och finurligheter). Tack snälla Helena, blir glad i hela hjärtat.

Har många bloggar som jag verkligen tycker om så det blir inte lätt att välja men veckans charmiga trio blir:

Marias betraktelser för hennes charmiga och öppna betraktelser om det som händer i hennes liv och tankevärld.
Livskrafter som charmar mig med vackra inlägg, lekfulla ord och fantastiska konstverk.
Lady Thirty som med sina fantastiska charmiga teckningar som säger mer än 1000 ord ibland.

Till alla andra charmörer i denna lilla egna värld så hoppas jag ni vet att även ni charmar mig men nu fick jag bara välja tre.

5 kommentarer:

  1. Du är så värd den söta du!

    SvaraRadera
  2. Men tack, snälla gulliga du.
    Ibland har jag funderat på om inte alla är trötta på att läsa om mitt tråkiga liv och tankar och så smäller du till med en sådan här...

    SvaraRadera
  3. tack snällaste sötaste du :D
    nu blev jag jätteglad!

    självklart fixar jag det där med korten :)
    jag hör av mig när det är på gång!

    kramelikram

    SvaraRadera
  4. Goder morgon i den vackra sommaren
    Men oj tack rara fina du...det värmer
    KRAM
    Emma

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen