torsdag 4 juni 2009

Sammanfattning av Maj 2009..

.. en härlig månad som verkligen gick snabbt.

- Den startade i sagolika Göteborg med mina fina vänner. De bor alla i mitt hjärta och dagarna därifrån likaså.

- Klas Hallberg påminde mig om livets viktiga saker men bekräftar även mitt tankesätt och hur jag försöker leva.

- Jag träffade min brorsdotter för första gången.

- En av mina drömmar gick i uppfyllelse. Den bevarar jag i hjärtat.

- Jag repeterade Silvakursen.

- Fick jag ett pris på vad min lya kommer att kosta om det ombildas till bostadsrätt och insåg att det skulle vara en lägre kostnad än jag har i hyra idag.

Inte många rader men så viktiga dagar i mitt liv. Livet är förunderligt och märkligt.

3 kommentarer:

  1. det hände en del trevligheter i maj för dig :)
    härligt när det är så!
    hoppas juni blir minst lika trevlig!

    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Jag misstänker att även juni kommer att bli en fantastisk månad för dig. KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. låter som en härligt månad tycker jag. Men man skapar ju själv sitt liv och du är nog en bra skapare av just DITT liv.
    kramar
    Emma

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen