söndag 28 juni 2009

Sommar i P1 har länkat till bloggen...

... jo, det är faktiskt sant. Sommars arkiv har länkat till det här inlägget.

För en sann sommarpratarnörd så är det lycka i litet format. Fick lov att fota det innan länken tas bort, är man nördig så är man. Nu har jag kommit igång med lyssnandet på de årets sommarprogram men även de gamla som sänds i SR minnnen. Det är sommar på riktigt för mig.

Jag har ju skrivit ganska många blogginlägg om olika sommarprogram (tryck på ämnet så kommer alla fram) så jag vet inte varför just det här blev länkat men lika glad är jag för det.

Tänk att man just nu kan surfa in på Sommar i P1's hemsida och nånstans komma vidare till mig. Det är stort.


10 kommentarer:

  1. :) Håller med - Stort!!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt! Du skulle absolut passa som sommarpratare, för att du lever som du önskar, det är stort det oxå! Varmaste kramar och tack för dina goa ord!

    SvaraRadera
  3. Stort är ordet. Grattis. Inte för att det är särskilt konstigt för en utomstående. Du är en väldigt bra bloggare med mycket innehåll!

    SvaraRadera
  4. ojojoj - ja det är stort!!!

    Ha det nu underbart där uppe och va mysigt att ni kunde åka trots allt som hänt, kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis! Du har dessutom något att hämta inne hos mig! :) Kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Vad kul :) Du värd att bli länkad till hundra ggr om och jag MENAR verkligen det. Jag tycker din blogg är välgjord, genomtänkt och enormt lärorik och inspirerande.
    Beträffande sommarpratarna så håller jag med dig...det är sååå intressant. Men hittills är det nog förra årets Winnerbäck och Raymond Ahlgren som varit mest givande för mig. Eller egentligen är väl nästan alla sommarpratare intressanta på ett eller annat sätt men kanske en del MER än andra

    Ha en fin dag i sommarvärmen vänner
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  7. Men gu´va roligt! Jag vet inte om jag ska säga grattis... men iallafall kan jag säga att det är stort.. STORT!
    Det är sådana gånger man får bli lite mallig... med all rätt! Å så hoppas vi få höra dig på radion framöver!

    Stor kram.. alltid!

    SvaraRadera
  8. Så kul :) Härligt Vida :) vad glad jag blir för din skull,,,din blogg är magisk, och skulle få läsas av alla :)


    Love to you

    SvaraRadera
  9. Med tanke på kraften i det inlägget så är jag inte förvånad.
    Njut av lyckoruset och glöm inte att känna känslan riktigt noga så att du kan plocka fram den om och om igen.

    SvaraRadera
  10. Inte för att jag vill förstöra lyckan men twingly är en automatisk funktion som tar reda på vilka bloggar som länka till en sida och sedan länka tillbaka till den. automatiskt.

    kolla nu så ser du att ditt senaste inlägg har hamnat överst istället för inlägget från mars.

    ett bra sätt att sprida budskap om sig själv är att sprida budskap om andra.

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen